Merhaba kızlar 33+2 ikiz gebeliğim var. Sorunum şu geçen hafta bebeklerimin kilosu kızımın 2050, oğlumun 1950 idi. Ama bu hafta 33+1 de gittiğimizde kızım 130 gram almış ve oğlum hiç almamış. İkisinin bazı ölçümleri de hiç ilerlememiş. Ben de geçen haftadan bu yana beslenmem aynı olduğu halde 1 kilo vermişim, tuzu tamamen kesmiştim, ondan olabilir dedi Doktorum. Tuzu kesmem mi bebeklerin kilo alımını etkiledi acaba diye sorduğumda onla alakası olmadığını benden bebeğe kan akışı ile ilgili olduğunu söyledi. Nts ye girdim sancım çıkmadı kalp atımları da gayet iyiydi. Öyle olmasaydı doktorum Doğumu planlamaya başlarız demişti. Şimdi 4 gün daha bi bekleyelim dedi. Salı tekrar hastaneye gideceğiz ölçümleri yapacak, gelişmemiş olmazlarsa bebekleri tutmayız fazla tutmamızın bir faydası olmaz bebeklere dedi. Bir de Muğla’lıyım. İstanbul’da yaşıyorum eşimle. Bir haftadır yangınlardan dolayı çok stresliydim. Acaba o mu etkiledi?Benim gibi bu haftalarda yediği halde hem kendisi kilo veren hem de bebeği kilo almayan var mı? Varsa neler yaptınız? Yazar mısınız?