Songulozkurt Kızlar astımı veya nefes darlığı olupta normal doğum yapabilen var mı çok kararsız kaldım nefesimi kontrol asla edemiyorum sezeryan da olmak istemiyorum var mı böyle olan 😔
Selin12- Songulozkurt bende kistikfibroz hastasıyım ve benimde nefes problemim olduğu için doktorum normal dohumin risk olduğunu söylemişti oyuzden sezeryen oldum
Songulozkurt Su123 konuştum doktorla riske atmaya gerek yok dedi özel zaten sezeryana hep teşvik güvenemedim belki böyle bir tecrübe yaşayan vardır 🙄
milla-s Songulozkurt bu cevaba üzüldüm ya. 33 haftalık olduk biz de, haftaya randevum vardı ben de o zaman soracaktım. Gerçi benimki alerjik astım ama inhaler kullanıyorum sürekli. Siz de düzenli ilaç kullanıyor musunuz astım için?
Selin12- milla-s doktorum bana nefesimin yetmeyeceği için hem bebekte hemde kendimde çok büyük sorun oluşturacağız söyledi ve ben devlette doğum yapmıştım
Songulozkurt milla-s benimkide alerjik canım ama o an nefes kontrolü yapamıyorum ağlayamıyorum bile o yüzden korkularım başladı ama Allahtan ümit kesilmez sağlıklı gelsinler de inşallah
Songulozkurt Selin12- evet riske atmaya gerek yok kesinlikle sağlıkla kucağımıza alıp büyütelim inşallah
milla-s Songulozkurt tabiki de önemli olan sağlıkla kavuşmak ama yine de biraz üzüldüm, sanırım içten içe vajinal doğum istiyormuşum.
Selin12- Songulozkurt şöyle sonuçta normalde olsa sezeryanda olsa her ikisinde de sağlık önemli oyuzden ben riske atmadım
Songulozkurt Selin12- tabikide öyle canım bakacak kimsem yok öyle 1 hafta dışında inşallah kolay toparlanırım sezeryandna sonra
Selin12- Songulozkurt eğer spinal olursan daha kolay toparlanirsiniz ama genelde toparlanmak daha zor.oluyor
Songulozkurt Selin12- spinal düşünüyorum bende zaten bu dediğini herkes söylüyor hayırlısı olsun bakalım az kaldı sabırsızlıkla bekliyorum ☺️
Selin12- Songulozkurt ben ikisinide tecrübe etmiş biri olarak tavsiye ediyorum şimdi bende spinal ile doğum yapicam inşallah 3.sunu