halimefk25 14+0 haftalık hamileyim . Ilk gebeliğin ve bugün cinsiyetimizi Öğrendik . Oğlumuz geliyor 🤲🏻😊 Cinsiyet öğrenen varmı? Ve erkek ismi önerir misiniz?
Smysyr halimefk25 bende bugün 15.haftama girdim hala öğrenmedim sabirsizlaniyorum 4 gün sonra öğreneceğim 🥰 mide bulantiniz çok oluyormuydu
halimefk25 Smysyr evet nerdeyse hergun bulantim oluyor halada var arada oluyor ama çıkarmıyorum sadece bulantı
Zeysezer halimefk25 bende 14+0dayım haftaya cumartesi 15. Haftamızda kontrol var öğreniriz diye düşünüyorum 11de kız gibi demişti doktor 😊
Guzelyuvam Akturk bende 13 haftalığım cuma gidicez korkuyorum söyleyince yanılma payı olur diye 😬 geçen hafta ikili taramada bi tahminim var demişti ama
Ruzgarperisi halimefk25 Bende 14+0 hafta oluyorum yarın daha öğrenmedim. Yani ikili taramada sordum doktora daha belli olmaz dedi bence bakmamak için geçiştirdi beni 😡
halimefk25 Ruzgarperisi ben ikili testi yaptırmadım arkasında birşey çıksa aldıran değilim sonuçta ne olursa olsun benim evlâdım inşallah öğrenirsin
RabiaKose halimefk25 Bende 14 haftalıkken oğlumun olacağını öğrendim şimdi 30 haftalık oldukk 🥰 hayırlı olsun inşallah💕
eeebruuu halimefk25 canım ben 12 haftalıkken gittiğimde kız olarak tahmin ediyorum dedi 15 haftalıkken gittim kesin olarak söyledi yani eğer kesin dediyse görmüş oluyorlar ilkin de bana alışverişe başlama demişti sonra dedi başlayabilirsin diye