Ozgrrr Ruyaruya12_ bnm de 2. Kızm olacak Eylül olsun dedim ama insanlar Eylül bahtsız şansız olur diyorlar. Aklım karıştı
Happiness- Ebruaksoylu ah ne kadar guzel 🥰ileride birde kiz evladiniz olursa belki adas olur kizlarimiz 🥰