Sevde2020 Kızlar 6 hafta sonra doğumum var nasipse, ama kararsızım genel mi uyusam spinal mi olsam, başından geçenler bana tavsiye verebilir mi hangisi kolay olur 🤗🌸🤔
Su123 Sevde2020 ilk doğumum oldu spinal oldu çok rahat geçti ameliyattan 5 saat sonra uyuşukluk gitti yürüdüm sonra hep yürüdüm toparlanmak için ağrım olmadı ağrı kesici yapıldı uyanık olduğum içinhayırlı doğumlar
dereninannesi38 Sevde2020 9 gün önce genel ile doğum yaptım çok memnun kaldım agrım sadece ilk gün oldu sonraki günler hep ayakta kendi işimi kendim yaptım canım
Esra_42gunindi 53 gün önce spinal sezaryan doğum yaptım çok rahattı sonrası da öyleydi çok çabuk toparlandım tansiyon yüksekliği dışında çok iyiydim. Spinali öneririm 😊
Sysesra Benim ilk doğumum genel anesteziyle oldu belimde omuruligimde rahatszlgm var skolyoz falan. Acaba bu nedenle mi genel yapmistilar hatırlamıyorum sizce spinal yaparlarmi bu rahatsızlığın varken