GldnUysll ya ben ilk bebegimi kaybettim yazmak istemiyorum burda etkileniyo insanlarda bende okuyunca cok etkılenıyorum bu kadar büyük değildi ama psikolojimi cok etkilemişti yazarken bile ağlıyorum suan korkuyorum tekrar kaybetmekten atlatamadım bi türlü hala o yüzden paniğim biraz tekrar kaldıramam yani