Dün doktora gittim pko var bende yumurtan gelişmemiş tedaviye başlayalım dedi söktürücü yazdı adetin 3.gunu gel dedi. Alttan muayene etti falan. Şimdi test yaptım hafif bi çizgi var testte. Yani alttan muayenede görünmeme gibi bisey söz konusu olabilir mi. Testi yapmamın sebebi de ilaç kullanmadan emin olmaktı.