Gizemnurr Yaa arkadaşlar ben fena çatladım malum biliyorsunuz çatlaklar cok kasınıyor🙄 ben gece kasıntı dan uyuyamıyorum var mı bu kaşıntılara bir çözüm, şunu yaptım iyi geldı dıyen🥺🥺
Goxun Gizemnurr doğuma son 5 gün ve ne hiç kaşındım ne de ufacık bi çatlağım oldu tavsiyem kantaron yağı kullanın ☺️🧚♀️
umutttttt Gizemnurr bebek yağı bu konuda çok iyi benim kaşınır kaşınmaz hemen sürüyorum birden rahatlatıyo
PurpleTail Gizemnurr aleovera bitkiniz varsa içindeki losyonu çıkarıp az zeytinyağı ile karıştırıp dolaba koyun soğuk soğuk sürün.
Minik_kalplim_ Bn harita oldum sadece karnım değil heryerim😂karnım kaşınınca suyla ıslatıyorum yada duşa giriyorum
Almi4134 Amaaaan takma ben de kaşınıyorum 😁😁 kaşındıkca çatlıyorum. Bazi yerler mor mor sinirlerim bozuluyor ama yapacak bir sey yok fkdldl
Gizemnurr Almi4134 kız zaten catlak oluşmasını falan gectım olan oldu bosverdım ama kasıntı olayı ozellıkle gece uyutmuyor benım sinirlerim bozuldu 🥺🥺🙄
Gizemnurr umutttttt o beni rahatlatıyordu ama yakmaya başladı artık sanırım çatlaklar kasıntı dan yara oldu
Goxun umutttttt ben gardolaps uygulamasında birini buldum tamamen doğal yapıyorlar üstelik 15 tl .isterseniz bakıp yazabilirim adını
Dygu2602 Gizemnurr kasinti benim ilk hamileligimin baslarinda olmustu cok arastirdim c beauty diye bir krem var catlaklat ve kasinti icin kullaniyorum o kremi kullandigimdan beri hic kasintim olmadi bi daha olmazda insallah
Nvkdkdkd Burts bees annelere özel karın bölgesi nemlendirici kremi var onu kullanın kaşıntılara iyi geliyor . Ya da palmers tummy butter