SemraSnmezTuru kız istiyorduk erkek istiyorduk lafları kusura bakmayın ama bana çok anlamsız geliyor, tek şey istemek lazım sağlıklı ve hayırlı bir evlat olması. Çünkü aynı şeyle ben de sinandim, ikili testim riskli çıkınca, cinsiyeti ne olacak diye soruyorlardı, içimden insanlar ne saçma şeylerle uğraşıyor diyordum, çünkü kalbimden tek geçen onun sağlıklı olması idi...