Ultrasondan sonra karnım acımaya başladı sanırım jeli az sürdüler küçük diye anlamadım bende ne olduğunu ama karnım acıyor. Özellikle elimle dokunduğum zaman. Doktorum bebeği görmek için biraz bastırdım ondan olabilir dedi ama korkuyorum ya. Hiç başına böyle bir şey gelen oldu mu ??