ummucan Kızlar 31 haftalik hamileyim dün çok fazla kasilmalardan dolayı doktora gittim doktorum bebek baş geliş aşağıda baya dedi. Ve nst istedi nst de sancılar 120 çıktı düzenli olarak tabi benm öyle hissettiğim şiddetli bi ağrım yok doktor hemen yatış yapman lazım aksi takdirde açılma başlarsa doğumu durduramam dedi ve kızım daha 1600 gr:( hastane 24 saatlik yatış ve tahliller için 700 tl ye yakın bi meblağ isteynce bizde hastaneden doktor izinli cikisimixi alıp devlet ê gittik ama devlette sancım çıkmadığı için yatirmadilar ve eve gönderdiler . Kasılmalar ara ara yine oluyor ama kasılma olmadığı xaman da karnım aşırı yumuşak sanki içerde bebek yok yağ kesesi gb. Var mı bu durumu evde atlatan ?
deletedmom6295 ummucan Allah korusun doğum olursa küveze bı sefer para bermek durumunda kalacaksınız. Maddi durumunuzu bilmiyorum ama insanlar bir evlat için 30-40 bin lira gözden çıkartıyor. 700 lira için bu yaşadıklarınıza değmez inanın
ummucan deletedmom6295 açıkçası doktorum dedi istersen devlette yaptır tüm belgeleri veririm diye bizde kabul ettik ama sancım çıkmayınca kaldı şu an bi sknti yok dediler
Rasev Amcamin kizi 3bebegi var hic sanci cekmemis ve 2sini normal doğurdu nisani geldigi gibi gitmisdi ama sonuncu bebeginde ozele gitti hersey iyi hos guzel eve gondermisler sabah olms kanamasi vardi ozele goturduler dokdor ben yapamam demis redd etmisdi ve devlete gittiler bebeği ciftden ayrilmis ve sancisi yoktdu mecbur sezeryana aldilar ama sizede tavsiyem dokdorunuz ne derse onu yapin en iyisini o bilir