Seher_yakup_mercimek -M123- kız mı erkek mi bilmiyorum ama beklemeni tavsiye ederim canm doktor bana 13 haftalıktı galiba erkek dedi içimden hiç inanasım gelmedi dikkayede almadı 19+4 e kadar da her gittiğimde göstermedi en son gittiğimde kız dedi doktor
M123M https://resimyukle.io/r/rKsLXjV0sE https://resimyukle.io/r/Uprp8WkkUu anlayan varsa benimkinede bakabilir mi 12 haftalığız 😍