Alone melekVzeynepE yok cnm gelmedi. Hiç bir belirtim yoktu hatta tam yatacaktım yatağa oturdum birden dayanılmaz bir sancı girmişti 🙈 gittik doktora doğuruyormuşum
Merkun melekVzeynepE sancıyla gittim açılmam 3 cmken doktor suyumu patlattı ee haliyle açılma olmayınca uzun sürdü 8-9 saat öyle çektim en sonunda anne karnındayken oğlumun kafasından kan alıp oksijenine baktılar ve oksijensiz kalmış yavrum..
Yavrucuk07 melekVzeynepE herkeste gelmiyor sanırım, benim suyum gelmişti sadece ,3 saat sonra da sancılar başlamıştı