hilalkesoglu Allah analı babalı büyütsün cnm😇🥰benim ikinci hamileliğim bu. İlk doğumum normaldi. 21 saatte doğurdum. Son 4-5 saat çok fazla ağrım olmuştu artık dayanamıyorum demiştim hep. Tabi çocuk çıktığı gibi herşey bitiyor. Şimdiki doğumum yurtdışında olacak. Burada epidural çok normal. Hemen hemen her doğumda isteğe bağlı verliyor. Ama sezeryan için artık son anı bekliyorlar. Yani çocuk tersmiş, kaka yapmış, ikiz doğumlar bile normal yaptırılıyor. Epidurali soracaktım sana. Epidural den sonra hiç ağrın olmadımı. Birde takılması zormu çok acı veriyormu? Bilgi verirsen çok sevinirim cnm🌸