Ozgrrr bence artık kız çocuk daha değerli canım erkekler evlenip gidiyor resmen kızlar aileye daha düşkün inan 3. Kız olacak bilsem yaşımda 34 birkaç seneye tekrar yapacağım bende 14 haftalık öğrendim kesin erkek diye yok dedim değil hep rüyamda kız görüyorum geçen 17 olunca başka dr gittim cinsiyeti söylemedim bile dr ultrasonu koyar koymaz erkek dedi o kadar umutluydum değişmiştir diye ama napalım kaderimiz böyle