anneadayii42 Gonullf devlette başka bi kadın sorarken duydum. 32 haftaligim gireyimmi nst ye dedi doktor da suan sanciniz yok daha erken dedi. Doktor bana da 40 a kadar randevuyla nst ye geliyorsunuz dedi devlette. 40 dan sonra direk giriyorsunuz dedi.
Parinas Gonullf ilk gebeliğimde devlete gidiyordum 32de başladık, bunda özele gidiyorum 34te başladık. Ama doktordan doktora da değişiyormuş. Genelde 34-35 gibi başlatıyorlar diye duydum