Merve0742 Sonsuzsevgi54 evet gece yatmadan iki adet atıyordum sabah attığım zaman bulantım devam etmişti sonradan azalttım 1 tane atmıştım
Medi96 Sonsuzsevgi54 Kusmak benim için cehennem ben kan kusuyordum resmen o kadar kötü oluyordum ki son çarem ilaç oldu korktum ama doktorum ben bebeğe zarar verecek bir ilaç vermem dedi biraz rahatım suan bende sonradan öyle düşündüm Birde içinde hamilelere özel üretilmiştir yazınca 🥰
Melike2407 Surad7234 evet bende kullanıyorum çok faydasını gördüm o ilaç olmadan olmaz yani o kadar etki etti bana
Kbrgndzz Bende hamileliğin 3.ayinda kullandım ama midem çok hassas olduğu için midem bulantım devam etti ve kustum yani pek bir işe yaramadı
Nurgulvrl_ Sonsuzsevgi54 bende 14 haftadayım hala kullanıyorum canım gece 2 tane içiyorum bana yeterli geliyo bu aralar ama içmeyi bıraktığım anda tekrar başlıyorum kusmaya
Hasrt02 Sonsuzsevgi54 ben kullandım bana hiç etki etmedi cmmm.. kişiden kişiye değişiyor..benim kusmalrim çok fazlaydı diye etki etmiyor du
Samyeli008 Sonsuzsevgi54 Evet ben de 2 tane gece uzatmada önce kullanıyordum ve çok iyi geliyordu. Gün içinde kullanmama gerek kalmıyordu.
SBK Bana da doktorum vermişti. Cok uyku getirdiği icin gece yatarken iciyordum 1 tane. Yeterli oluyordu