Yagmurokann1 Merhaba kızlar aranıza yeni katıldım 🥰 12 haftalık hamileyim, ne kadar araştırsam da doktoruma da sorsam sizden de fikir almak istiyorum. Kaç aylık olduktan sonra uyku pozisyonunuza dikkat ettiniz 🤔
Kuzzucuk Yagmurokann1 29 30 haftalikken dikkat etmekten ziyade vucudunuz sizi yonlendiriyor gobek ten Cok rahat yatamiyorsunuz simdi 34 hafta icindeyim Dr bugun uyku pozisyonu icin uyardi sadece saga ve Sola yat diye. Suan istediginiz gibi yatin sonra yuz ustu ve sirt ustu yatmayi ozlersiniz
Olich Yagmurokann1 hoşgeldin🌺 Karnın büyüdükçe zaten anlarsın hangi pozisyon senin için uygun değildir diye. Benim 3.bebeğim olacak inş bende 13 haftalık hamileyim karnım üstüne yatmıyorum artık, rahatsızlık veriyor. Bir de bacak arasına yastık koyup ilerleyen dönemde uyumak daha konforlu olur. Tek yastık yerine çift kullanıyorum. Başka ekstra bir şey yapmamıştım. Bu sefer bakalım nasıl geçecek 🧿
Tugceleventsoy Yagmurokann1 solunuza yatın arka belinize yastık koyun ve bacak aranıza yastık alın solunuza yatmanızın sebebi kalbinize ve bebeğe giden damarlar sol taraftan geçiyor rahat geçiş olması için
Leylaakcay @Yagmurokann1 20 den sonra dikkat etmeye başladım. Ama illaki uyku serseminde Sırt üstü yatıp kalktığım da oldu
tgbsn_00 19 haftadan beri hamile yastığıyla yatıyorum ama eşim gece en az 2 kez kaldırıyor sola yada sağa çevirmek için illa sırt üstü yatiyorum ve yatmamaliyim 🤷
Yagmurokann1 Olich vallahi ben yatıyorum bazen ama çok tedirgin oluyorum sadece öyle uykuya dalabiliyorum 😔 hayırlı uğurlu olsun bebişte Rabbim sağ Salim kucağına almayı nasip etsin cinsiyet tahmini var mı 🥰
Olich Yagmurokann1 tahmin yok 🙈 ama bir kaç hafta sonra öğrenirsin. Biz 2.bebeğimde eşimle doğuma kadar öğrenmemiştik. Herkes baskı yaptı ama biz direndik. Doğum anı acayip heyecanlı oldu bu yüzden ☺️ Bu sefer kararsız kaldık nasıl yapsak diye 😎
Yagmurokann1 Olich ben 3 gün önce gittim daha 11.5 haftalıkken bana kız diye tahmin ediyorum dedi daha çok erken dimi 🤗 benim ilk gebeliğim çok heyecanlıyım hiç doğuma kadar bekletemezdim herhalde helal olsun 😍
Olich Yagmurokann1 bu dönemde bazen karışabiliyor. Sana biraz daha beklemeni ve emin olduktan sonra hazırlık yapmaya başlamanı tavsiye ediyorum. Yaklaşık 16-20. haftada tam kesinleşiyor. Sağlıklı doğumlar olsun 🌼
Baharcilek Yagmurokann1 6 aydan sonra sırt üstü yatmamakta özen gösterdim ama bebek biraz büyüdükten sonra bol bol sola yatmakta fayda var
Mltm07 Baharcilek bende hep sağıma yatarım yatış pozisyonu bile önemli olması zor bir durum cidden 😰😪