Serayyurtsever Hamiş anneler merhaba. Birşey sormak istiyorum. Ben doktora gidiyorum da kontrole, sağlık ocağında da kayıt olmak gerekiyormus kayınvalidem öyle dedi ben hala gitmedim acaba sistemde otomatik olarak kaydolur muyum yoksa kendim mi gitmem gerekiyor
balpetegim_35 Serayyurtsever kendin gidip gebelik için kayıt oluşturmak istiyorum diyeceksin . Tetanoz aşılarını gidip geldikçe gelişimini kontrol edecekler .
Zkygmsbtr Serayyurtsever e nabız üzerinden bilgilerinizi guncelleyin Ben gitmedim Aile hekimim aradı kontroller için aşı gününden bi gün önce arıyor hemşire
Sebnem9 Zkygmsbtr ne kadar şanslısınız. Ben bilgilendirmiştim. Aşı için gittiğimde hamile misiniz ki dedi bana :()
Deletedmom_33 Serayyurtsever Gebelik bildirimi yapacaksınız. Test filan yapıyorlar. Ben pazartesi gideceğim tekrardan kan değerleri filan bakacaklar kalp atışı duyduktan sonra 6.hafta içinde bildirmiştim
greybrde Serayyurtsever bebeğin kalp atışı duyulduktan sonda kayıt yaptırıyosun beni ebeler arayıp gebelik bilginiz geldi kayda gelin kalp atışı duyulduysa dedi öyle gidio kayıt yaptırdım 20. Haftaya kadar çağırmadılar 20. Haftda tetenoz 1. Doz vurdular 2. Dozu 24. Haftada vurdular 27. Hafta içinde muayneye çağırdılar
Yamacin-Annesi Serayyurtsever bende kendim gitmedim arayıp çağırdılar kayıt yapıp kaçıncı çocuk tansiyon kilo boy bunlara bakıyorlar bide tahlil yapıyorlar
Ayseee4238 Serayyurtsever bildirmek.gerekiyor bende bilmiodum 22.haftamda gidip bildirmiştim hemen tetanoz aşımı falan yapmışlardı.
07-02-2019 Serayyurtsever saglık ocagından saglık ocagına degısıyor daha dogru su calısandan calisan degısıyor ilk gebelıgımde ben gıdııp bildirdim aynı saglık ocagına baglıyız ebemız degısmıstı 2.gebelıgımde onlar beni aradı gebe kaydınız gırılmıs dogru mudur su zaman gelin tahlilleri yapalım fln dediler
Cbusra93 Serayyurtsever beni sağlık ocağından aramışlardı senin e nabızda hamile olduğun yazar zaten onların araması lazımdı eğer aramadılarsa ihmal etme sen git
Seda_nrr Serayyurtsever Gititğinizde kayıt yaparlar hemde kan tahlili idrar tahlili isterler bundan sonrasındada rutin olarak ebe çağırıyor çok güzel bi uygulama bence :) özele gidiyorum ama sağlık ocağı tüm tahlillerimi yaptığı için özele hiç gerek kalmıyor :)