Dun gece tuvalette peceteye biraz kan geldi..sonra kesildi..20 haftalik hamileyim.doktora gittim bugün rahjm ağzına kanama ve enfeksiyon var dedi ilişki yasak dedi zaten eşim yok dedim..Çocukta bir sorun yok ama bana yatıp dinlenmek lazım dedi,çalışıyorum dedim heyetler raporu yazmak istedi..23 ağustos idari izin başlayacak.
2 hafta sizce heyet raporu alsam mı,sozlesmeliyim ve bu durum ilerde ne gibi sorun teşkil eder?Başına gelen varsa bilgi verebilirse sevinirim