zehranurr Hsynftm değil diye biliyorum ama mümkünse rimel falan suya dayanıklı olmalı bence 😂 sonu hüsran olur yoksa
[silindi] Hsynftm sezeryanda oje fln yasak diye biliyorum ama makyajda emin değilim zaten yapsanızda terden ıkınmadan akar gider
nevamm1 Hsynftm neden yasak olsun ama makyaj dayanmaz ki ikinip sikincaksiniz hep akicak terden stresden kötü bir görüntü oluşur doğum yaptıktan sonra odaya çıkınca yapmak daha iyi galiba 🤷
minikoglumm Hsynftm ne alaka canım linç edenin aklından şüphe ederim. O gün senin günün kendini güzel hissedip de fotoğraf çekinmek isteyebilirsin herkes kızarık suratı sis gözüyle poz vermek zorunda değil
[silindi] Mom06226 yani ameliyatta yasak özellikle soruyorlar hatta ama doğum dediği için direk sezaryen dedim
annesinin_beybisi Hsynftm doğum sırasında strese girip terleyecegin için makyajın dağılır doğumdan sonra yaparsın 😁
Yenianneadayi2208 Hsynftm Doğum yaptıktan sonra yaparsanız daha hoş olur diye düşünüyorum. Doğumdan önce ıkınacaksınız, sancı çekeceksiniz makyaj kusabilir, akabilir.
Nzlozkn Hsynftm aklıma yengem geldi😁😁 rimel sürmüştü Dogumdan sonra görmen lazım rezalet bir durumdaydı tabi yüzüne karşı demedik de üstelik ikinci dogumuydu tecrübeli olur dedik karışmadık sonuçta kendi dogumu ama bin beterdi hala hatırladıkça gülesim geliyor
Tugbamete Hsynftm millet sezaryene düğüne gider gibi giriyor ama normal doğumda ter ıkınma falan derken bozulabilir sezaryen olcaksanız tabiki yapabilirsiniz bir tek oje yasak diye biliyorum tırnaklara bakıyorlarmış morarma var mı diye. Ben doğumdan çıkınca kuzenlerim odada yapmıştı bana saçıma maşa makyaj falan komediydi 😂
ilkgozagrimhavinim Makyajınızın bozulma ihtimali çok yüksek😊 bir de bebişi alıcaklar yanağınıza yüzünüze koyucaklar sevdiricekler, sizde yüzünüzde koklayacaksınız. Benim fikrim bebiş içinde hoş olmayabilir
merve100 Yanınıza alın doğumdan sonra yaparsınız :) normal doğum olursa bebekten sonra siz hazırlanırken rica ederseniz ebeler bekler ufak makyaj yapabilirsiniz
[silindi] Hsynftm Canım ben henüz doğum yapmadım daha ama eltim doğum yaparken makyajını ojelerini falan hep çıkarttırmışlar.
candanx canım ben ipek kirpik yaptırıcam doğumdan 2-3 gün önce. epidural sezeryan olucam. doğumdan çıkınca kafama göre takılırım diye düşünüyorum. yani canım isterse biraz da makyaj yaparım 😊
asyaebrar Hsynftm ben ipek kirpik yaptıracağım 💕 doğumdan sonra da rahatlık olması açısından sarışınım çünkü rimelsiz asla😂