Samyeli008 Merhabalar, reflü yatağı alınmalı mı acaba yoksa yataştan bebekler için ortopedik bir yatak almam yeterli olur mu?
Lulemom Samyeli008 ilk zamanlar bence önemli, uykuda kusup boğulma olaylarını falan engellemek için. Hemde yediğini çıkarmamış olur
ElifBademmm Samyeli008 tabiki mecburi bir kural değil. Benim kızım uykuda çok boğuluyordu bende mecburen aldım ama iyikide almışım herkesede tavsiye ediyorum. Şimdi de oğlum için aldım gerekli olduğunu düşündüğüm için.
Kvsraykt Samyeli008 İlk gebeliğimde aldım kullandım çok ucuzdu o zaman hiç kusmadı reflü problemi olmadı şimdi 2 numaraya kaldı eskimiyor zaten fermuarlı zaten ben üstüne yinede fermuarlı yastık kılıfı da geçirmiştim
asyahumam Samyeli008 evet ben yeni doğum yaptım beşiğin üstünde reflü yatağı ile yatıyor yan yatiriyoruz çok pratik kusmayı da engelliyor