Eabkrc 10 haftaya kadar kasik agrim vardı 11 hafta girdim rahim agrisi sizlamasida eklendi simdi o kasık ve rahim agrisi gitti sag ve sol göbek altım agriyor sanki igne batiriyorlar alt karnıma yasayan varmı 🙄
mervebuglemtkn Eabkrc 11+6 benimki dün ikili tarama ya girdim kasik ağrılarının olduğunu söyledim normal mi dedim hayır dedi hemen idrar tahlili verdirdi enfeksiyon çıktı vitamin ve toz antibiyotik verdi bol bol su iç dedi
Deletedmom_33 Eabkrc Ben 11+2 yım. Ama gaz sancım oluyor nadiren. Dediğiniz gibi bir ağrı yok. Kontrole gidince kültür yaptırın isterseniz belki enfeksiyon olabilir. Geçmiş olsun
Elifnaz4133 Eabkrc 12+6 yız o haftalarda benimde çok sık oluyordu ama şu an pek olmuyor normal demişti benim doktorum