merii10 Elif0606 ben ilk defa bu ay kullandım 22. Gün yumurtlama gördüm iki gün snra da çatlama şuan beklemedeyim
annesinin_beybisi Elif0606 ben 4 senedir kullanıyorum bir faydasını görmedim umarım sana faydası olur
2609nrgl Elif0606 ben haziran ayinda kullandım yumurtlamayi gördükten 12 gün sonra cift cizgiyi gordum ama malesef kimyasal gebelik oldu
merii10 Elif0606 yumurtlama görüldükten itibaren 4 gün değerlendirdim yani hem yumurtlamayı hemde çatlamayı siz nasıl degerlendirdinz
Elif0606 merii10 Bn adet oldum test alcam bu ay inila kullanacam siz testleri nettn mi yoksa eczaneden mi aldınız
mineirem Elif0606 son adetinden sonra 2 gün arayla ilişki yumurtlama görünce o gün sonra ki 2 gün arka arkaya ondan sonra bıraktık ilişkiyi son ilişkiye girdigimiz günden sonra 17 gün sonra çift çizgiyi gördüm😍
merii10 Elif0606 bir gebenin günlüğü sayfasından aldım geçen ay yengem de onunla hamile kaldı Ebru Ceylan instagramda kesinlikle öneririm cok da ilgili ve bilgili bi site
merii10 Elif0606 biz hergünü değerlendirdik aslında gün aşırı da öneriyorlar ama ne biliyim ilk defa testi denedgm icn o günleri hergün degerlendirmek istedim
merii10 mineirem siz kaçıncı gün yumurtlama gördünüz benim adetime bi hafta varken gördüm acaba bu tutunması açısından bi sıkıntı olurmu
merii10 Elif0606 evet evet yumurtlamayı gördükten snra İnstagram üzerinden foto atıyorsunuz bilgilendiriyor sizi