EsraHiraNur Kizlar gecen haftalarda saglik ocagina kan testi vermistim ac karnina ve sonuclari almaya esim gitmisti esim doktora sinirlenmis ve benim sorunlarimi dinlememis bana sadece dahiliyeye gitmemiz gerektigini soyledi bende anlam veremedim sonuclarimi doktora gostercektim ama unuttum simdi ebeyle gorustum ve kan sekerimin cok dusuk olduğunu soyledi ben korktum bebege bi zarari var mi dedim hemen doktora gideyim dedim bebeginde kan sekeri duser dedi ac kalma ogunlerini sık tut dedi ben korktum basina boyle bisey gelen oldu mu su an 35+4 haftalik hamileyim cocuguma bi zarari olur mu bunun hafta sonuna gircez bugun doktorum yok napcam ben 😕😕
Edbanne EsraHiraNur benim de açlık şekerim normalden düşük, 74 ise alt sınır 62 falan çıkmıştı. Doktorum sıkıntı yok, aç kalma, sık sık atıştır dedi. Zaten öğün biraz geçse elim ayağım karışıyor, sizde de oluyordur. Tabii kendi doktorunuza da sorun.
EsraHiraNur Edbanne bugun doktorum yok hafta sonu da girdi ya simdi korktum ben o yuzden yazayim dedim telas yaptim biraz da esimi fircaladim niye duzgun dinlemiyon diye cok sukur bebegime zarari olmasinda ben yerim hep zaten kilo aldim alcam kadar 😂😂
Meliss Beni de bugün ebe aradı 29 haftalık hamileyim şekerim cok düşük cıkmıs bebeğe zararı YOk yüksek olması tehlike dedi ama sık sık ara öğün al dedi bayılmalar yaşamaman icin çantanda sürekli birşeyler olsun dedi🙄