Kızlar hepinize hayırlı günler
Dünden beri yaşadığım korkuyu anlatamam size.
Dün ishal kusma şikayetiyle acile gittim bir serum yiyim geleyim diye. Ilk defa nstye girdim sancım cıktı hemen serum taktılar tekrar nst takıldı yine sancı cıktı. Yatış yapılacak ama erken doğum olursa kuvezler dolu dedi. Ben imza atıp yatisi kabul etmedim kendi doktoruma da sormak istedim. Bugün sabah kendi doktoruma gittik. Ultrasonda bir sıkıntı görmedi herşey normal dedi. Bir de nstye bakalım dedi. Ordada sancı çıkmadı. Herşey normal ama yinede ne olur ne olmaz ciğer geliştirici vuralım dediler. Açıkçası hiç bir şey anlamadım. Dün devlet acilde nerdeyse doğum olacaktı çok korkuttular. Bugün özelde kendi doktorum hiç bir sıkıntı görmedi. Başına böyle bir durum gelen var mı nasıl bir yol çizmeliyim.