EAGA ben suan memleketteyim. Kizim 2,5 yasinda. İkinci bebegi tam bir bucuk yildir deniyoruz. Ddim olmicak artik anladim, memleketten donunce doktora giderim, artik klomen felan ne yazacaksa kullanirim ddim. Gecen ay diyetteydim. Kurban bayraminda o kadar eti eve tasidik bahceden . O kadar agir isler yaptim, kizimi kucagimda tasidim markete parka gittim. Ama kurbanda diyeti biraktim , kurbandan hemen sonra memlekete gidicektim cunku, diyetim bozulcakti tutamicaktim bogazimi. Nyse kurbandan beri bi mide bulantim var ama hic gecmio, uykularimdan uyandirio o derece. Ha hamile kalamadigim icin aklima hic hamileligi getirmedim. Memelkete geldik iki hafta once. Artik burdada mide bulantim gecmeyince grcen hafta kardesimle acile gittik, midenizi usutmus olabilrisinz serum vericez ddiler, ama gebelik ihtimaline karsi bi kan testi yapalim once ddiler. Gebelik yok biliom ama yaptikar, sonuclari almadim bile eve geldim kan verince. Nyse iki saat sonra e nabiza girdim ve bthcg >10000 yaziodu, sok oldum. Hemen sabah idrar testi aldim o da cift cizgi cikti. Oglen hemen kadin doguma gittim, doktor evet hamilesin bak kalp atisini dinleteyim ddi, ve 7+4 haftalikmis hemde.
ve rahbime ne kadar sukretsem az.
benim hic ama hiiiiicc umudum yoktu olmadigi icin. Ama rabbim verdi ummadigim anda. O yuzden sakın dusunme bunu. Simdilik doktorada gitme, bi sene dolsun bi, ondan sonra icin rahat etmezse gidersin, hic gunleride sayma , canin ne zman istiosa ozman iliski olsun