Mehdisram Perşembe kontrolüm vardı 3020 gr dedi gayet iyi dedi doktorum sizde durumlar nasıl 🙃benim iyice ağırlaştırılmış hissediyorum ayaklarım sızlıyor şişlikten ve ayrıca bel ağrım sanki bıçak saplar gibi kemiklerim ağrıyor kiloda aldığım için 😅