Merhabalar,
27+5 gunlük gebeyim. Sağ üst tarafımda ağrı yaşıyordum. 2 hafta önce dahiliye doktoruna gittiğimde ultrason istendi. Ultrasondan bişey çıkmadı. Kadın Doğum doktorum da su fazlalığı var bundan olabilir demişti ama öyle değilmiş. Bugün tekrar doktora gittim. Farklı ilde olmam sebebi ile aynı doktoruma gidemedim. Burada gittiğim kadın doğum doktorum bebeğin gelişimi 3 hafta önde olduğunu söyledi. Daha sonra genel cerraha yönlendirdi. Tekrar ultrason ile bakıldığında safra da çamur gözlemlendi. Detaylı bakmak için mr istendi ama hem misafir olarak kaldığım için hemde mr a girebilir miyim bilemediğim için girmedim. Benim gibi safra kesesi de sorun olan oldu mu. Oldu ise süreci benimle paylaşır mısınız