Burcu4135 Bende endokrinoloji bölümüne gidiyorum, gebelerde 1 saat sonra ölçüm yapılıyor, doktor bu şekilde söyledi. Diyabet hemşiresinden eğitimde aldım ve orada da 1 saat sonra dediler.
Gebe olmayanlarda ölçüm 2 saat sonra yapılıyormuş. Siz yine doktorunuzun dediğini yapın. Geçmiş olsun