Yesimsonay hayır tek dozluk bir ilaç o bende kullandım bende de idrar yolu enfeksiyonu vardı ve bakteri de oluşmuştu o yüzden manurol ve antibiyotik verdi bana manurol sadece bir dozluk bir ilaç onu kullandıktan sonra ikinci bir manurol kullanman için 10 günün dolması gerekiyor eczaneler bu konuda uyarıyorlar zaten gebeleri