Ilkayy canım aynı haftada aynı gün hastanede yatmışız, ben de 27+2 de falan agrım olduğu için hastaneye gitmiştim , rahim agzi uzunluğu 20 ölçüldü v3 nst de hafif sancılarım çıktığı için yatırdılar, ciğer geliştirici vuruldu iki doz , 3 gün yatıp taburcu ettiler , nidicart kullanmaya evde devam ediyorum , içini ferah tut ve sadece dua et , inan gecmicek gibi geliyor ama geçiyor bi şekilde , şimdi 29+4 oldum elhamdülillah , hastanede yatman bi yandan iyi tedavilerin yapılıyor, bebisin için sabret