Ilkayy ben de aynı haftada idrarda enfeksiyon ve nstde sancı çıkmasından dolayı 2,5 gün erken doğum riski ile hastanede kaldım. Bana da ciğer geliştirici iğne vurdular. Hatta ordan çıkar çıkmaz hastane çantası alışverişine başladım korkumdan. Şimdi 32 haftalığım evet yine erken doğum riskim var ama yata yata ilerliyor. İnşallah sen de ben de zamanında kucağımıza alırız ☺️