Kubraacunman Piyorida bende p.tesi gunu sezeryan olcam genel anestezimi yapiliyo epiduralmi acaba? Bide doktornz kimdi ?
Havvanure Piyorida Hayırlı olsuun Allah analı babalı büyütsün🌺 Özel değilse neden normal beklerken sezaryen oldu acaba
Rumyy Piyorida hayırlı olsun ve geçmiş olsun 🥰 Bende şehir hastanesine gidiyorum doktorum necati hançerlioğulları. Sizin doktorunuz kimdi? İlgileri alakaları nasıldı
Piyorida Ela532 hayıır🐣 kesinlikle sezeryanı öneriyorum..Normal doğuracağım diye travma yaşamayın..ilk zamanlar illla ki sızılar oluyor en çokta yattıktan sonra kalkarken çok zaman sürmeden iyileşiyorsunuz
Hilaltunceldursun52 Gecmis olsun Allah anali babali buyutsun 🙏 dogumdan sonra pis kani akitmak icin karniniza bastirdilarmi bastirdilarsa cok mu acidi caniniz 😔
Piyorida Hilaltunceldursun52 uyuşuk iken son dikerken karnım da baskılar hissettim zaten uyuşuksun bir şey anlamıyorsun ki..can acıma yok yani
Hilaltunceldursun52 Piyorida tesekkur ederim ama ben dogumdan sonra odaya geldiginizde pis kani akitmak icin karniniza bastirmadilarmi onu sormustum 🙈
Ela532 Piyorida ben istege bağlı sezeryan olacağım canim Allah izin verirse normal doğumu hiç istemiyorum
Kubraacunman Piyorida doktorunuz kimdi? Odaniz tek kisilikmi ? Birde ameliyat sonrasi hemen odanizami geldiniz bebekle yoksa bebegi sonrami getirdiler?
Piyorida Kubraacunman doktorumun ismi deniz oluklu..odam tek kişilikti..bebek ile birlikte çıktık odamıza
Prensesimm5 Hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün kaç kişi refakatçi olarak kalabiliyor eşinizin kalmasına izin veriyorlar mı
Piyorida Prensesimm5 refakatçı olarak kimi seçersen o kalıyor🤍 ama refakatçının kadın olmasına özen gösteriyorlar hiç ihtimal yok ise eşini alabilirler..bir de ziyaret sırasın da eşin girebiliyor zaten..benim eşim saatlerce kalmışt..tavsiyem yanınız da yakınınız olsun yardım edebilecek
Elifkskl Piyorida bende orada doğum yapacağım sezeryan olacak yüksek ihtimal ama kesin bsy yok tabi eşinizi içeri alırken sorun olmadı mı ve ya gelip çıkın felan demediler mi
Ela532 Piyorida valla çevremdekiler hep sezeryanli kendimi hiçbir zaman normal doğuma adapte etmedim edemem de bu saatten sonra 😂 ay hayırlısı olsun canım yinede ama sezeryan daha rahat olduğunu düşünüyorum 😁🥰