Elif0712 16+6 dayiz kizlar dun eve bi geldim ayaklarim resmen su toplamis gibi sabah iyiydi suan yine sisiyor iki gebeliktete hic sismedim aynaya baktim yuzumde sis ne yapmaliyim ucuncu gebelik
caninsin90 Elif0712 tuz iceren seyler yememeye lzen goster cnm sol tarafina uzanıp ayaklarini duvara uzata bilirsin 5-10dk
bahtnurr1 Elif0712 turşu şişiriyor canım yemeyi bırak 2 haftayı buluyor inmesi yinede , 2 numara büyük ayakkabı aldım ben anca geliyor ayağıma
Sogancik Elif0712 Canım turşuyu kes ve aletin varsa tansiyonunu ölç. Kontrol et. Ayak şişliği için tuzla suya soktuklarni okudum burda. Bu durumu yaşayan birisi çıkıp bilgi verir sana inşallah
Elif0712 BusraUras ondan miki acaba tursu konusunda gercekten kendimi durduramiyorum birde soda maden suyu ve limonata yapip iciyorum hergun asiri canim istiyor bunlari
BusraUras Elif0712 aşırı tuz ödem yapar daha haftanız çok erken bu durum için. Tansiyonunuzu da ölçün.
Elif0712 Sogancik yaa 🙈 tursusuz naparim ben asiri canim istiyor ekmek arasi yiyorum o derece tuhh aklima gelmisti bnmde ama imi gebeligimde yasamadigim icin dusunmesim siserim diye
Elif0712 bahtnurr1 ayy evet terlik giydim bugun bagciklari gevsetmeme ragmen agri yapti eve terlikle geldim
Symazturk Elif0712 turşu tüketmeyi bırakın yemeklerinizi tuzsuz yemeye çalışın , soğuk su dolu kovaya tuz ve buz koyup ayağınızı içinde biraz bekletin o bana çok iyi gelmişti 😇
Elif0712 BusraUras tamsiyonda sikinti yok soguk suya koydum biraz ayaklarimj halen biraz sislik var ama geciyor sanirim tekrar etmez insallah
BusraUras Elif0712 tuz tüketirseniz ve aşırı üstünde durursanız tekrar eder. Uzanın ve ayaklarınızın altına minder koyun ayaklarınız yukarıda kalsın kan akışını sağlayın.