esilannesiyim kızlar mide bulantısı yaşayanlara sağlıklı gebelik derler, böyle birşey varmı bulanti yaşayıp gebeliği sonlanan varmı? aşırı gece gündüz bulantim var. ve bazı yerlerde olumsuz belirtiler arasında yer alıyor.
annesininzeytini esilannesiyim benmde mgde bulantim cok fazlaydi dokturma soyledim tedavi gerektiricek yada tehlikeli olabilmesi icin ne yesen araliksiz cikarman lazm sudan snra bile demisti yani norml bulanti gunde bir kre istfrada tehlike yokmus cok normal oldugunu soyledi eger sizde benm gibiysenz korkmayn derim ilerleyen haftalarda azaliyor
Betulsarda esilannesiyim benimde 7+5, yarim saat falan suruyor karbonatli su iciyorum iyi geliyor sanki :/
melike0710 esilannesiyim canım 9+0 haftalık hamileyim aynı senin gibi gün içinde bulantım çok fazla ama hiç çıkarmadım.Özellikle yemek yedikten sonra bulantım pik yapıyo. İnşallah bir an önce atlatırız. 🤗
esilannesiyim annesininzeytini ben genel olarak asla istifra edemeyen biriyim yani olucegimi bilsem, edemiyorum malesef.. ama deli gibi bulanıyor 10 haftaligım bütün hayatımı etkiliyor
annesininzeytini esilannesiyim bende oyleydim inanin asla istfra edemezki oyle hallere dustum ki uc aylik donem bittikten snra doktorum yavasliyop gecicegibi soyledi acaba kullandgnz folik asitten kaynaklimiki bende fok zorlaniyodum gundhz kullaniyodm arkadan bulantm oluyodu artk yatmadn aliyrm folik asiti
NaimeYilmaz esilannesiyim bende aynı 2 kılo vermısım ama cok onemlı degl dedı doktor 3.aydan snra devam ederse sorun olur dedı ama o dedıgını bende duydum bulantısı olanın saglıklı bebegı olur dıe . E olur ınsallah 🙏☺ Bılımsel bı kanıta rastlamadm ama hıc