Hanımlar gebelık dıyabetı yaşayan varmı nasıl bır yol ızledınız sekerımı ölçtüm yüksek çıktı aşırı derecede ağzım kuruyor halsızım sureklı su ıcıyorum ve bulanık görüyorum ara sıra suphelenıp sekerıme baktım ve sok gecırdım 256ya çıkmış moralım çok bozuldu. Doktora gıdecegım pazartesı bu kötü deneyımı yaşayanlar neler yaptınız hemen ınsulın kullanmaya mı başladınız? Nasıl bır süreç bızı beklıyor?