Kızlar ilk baş normal doğum düşünüyodum ama ben heyecanlanınca olsun gergin olunca falan kalbim o kadar hızlı atıyo ki bayılacak gibi oluyorum tansiyonum hemen düşer gözüm kararır nefes alamam yani diyorum ki normal doğum yaparsam acaba dayanabilirmiyim ara vereyim de sonra devam edeyim diyeceğim bişey değil sonuçta siz ne düşünüyosunuz sezaryen daha mı mantıklı benim için 🤦🏼♀️