Yaya çok zarif bi isim bence ben eski isimleri çok severim 😊 kadın sahabe isimlerine bakabilirsiniz hifa, meva, eslem…. Bir sürü var ama Züleyha koymak istiyorsanız eşiniz de beğendiyse kimseyi dinlemeyin biz de doruk ahlas diye kararlaştırdık eşimle önce herkes tepki gösterdi biz vazgeçmeyince sustular bizim çocuğumuz isim koyma hakkı da bizim 😊