Selamün aleyküm benm ikinci gebeliğim şuan sekiz aylık gebeyim ama karnım beş aylık gibi çok ufak , ilk gebeliğim de ikiz sanarlardi neden bunsefer böle birde beslenme konusunda da az yiyorum ve 56 kg şuan bebek iyi hamd olsun , karnımın ufaklığı bebek çok mu zayıf