Kızlar 39+3 olduk açılmam var ama bugün hep bi geçmeyen hafiflemeyen şeyler hissediyorum 3 4 saniyede bir vuruyor . Böyle vajina icimde yara varda sanki birisi o yaraya iğne batırıyormuş gibi oluyo öyle acıyo . Yaşayanlar varmıydı bunu yeni doğum yapanlar özellikle o duyguyu unutmayanlar