[silindi] yani gönlümden ikiside geciyor sonucta 10 sene sonra twkrar hamile kaldim tüp bebekle … bir kizim var bide oglum olsa fena olmaz tabikide ama kizda olsa sevinirim kizimin bacisi olacak bide bundan 5 ay önce tirnagini bulamazken 🤲🏻🤲🏻Cok sükür kizim kardes sevgisini tadacak