Gulcandogansadi 30. Haftama gircem bugün kızlar siz kaçıncı haftadasınız ve doğum yapanlar kaçıncı haftada doğum yaptılar nasıl anladılar notmal mi oldu sezeryanmı ☺️
Mihribank Gulcandogansadi 26+5iz bizde. Hep kız bebekleri erken olur diyorlar ama yok mu tecrübeli kız anneleri🤗
Alinmavi Gulcandogansadi 39+4 de dogurdum kizimi normal dogumla. Suyum gelince anladim anlamamak mumkun degil zaten :)
HlyaSinanAk Gulcandogansadi 37+3haftaya yuzde doksan kucağımda olacak Allah nasip ederse🤗pazartesi sezaryen tetkiklerim yapılacak gun verecek insallah🤗
Adakus Gulcandogansadi iki gün sonra 30 a giriyorum Çarşamba Günü gittim doktor herşey yolunda şuan normal Doğum görünüyor dedi bize çok şükür