ebrr1048 Kızlar malum havalar çok aşırı sıcak yani ben çok zorlanıyorum oturduğum yerde terliyorum sürekli doğuma 1 ay falan kaldı havalar serinler mi bilmiyorum bi sorun olmazsa normal düşünüyorum aklıma takıldı doğumhanede klima varmıdır ki 😅
Esraali ebrr1048 doğumhane soğuk doğum yapıp dinlenmeye bırakılınca daha soğuk bir hava veriliyor ayakalrım mosmor olmuştu
nslhhsn9221 Bende bunu düşünmüyor değilim 😀 Klimanın karşısinda bile su içinde kalıyorum. Ömrümde hiç bu kadar ter atmamiştim
Cigdem65 ebrr1048 kiz allah seni ne etmesin dogumhane zaten buz gibi bi yer merak etme serin serin hattaha üsuyecen bile orda
2melekannesi_ ebrr1048 doğumhane o kadar soğuk oluyo ki ben battaniye istemiştim çok üşüyorum diye şubattı ama benim dediğim eylülde falan nasıl olur bilmiyorum da genel olarak soğuk oluyor😬
Esraali ebrr1048 dopum haneye hırkayla giremezsiniz ama ince bir yelek koyun odanıza gecince ne zamana doğum
ebrr1048 Esraali 37 gün yazıyor program da doktor da sezeryan olursa 7-8 Eylül normal olursa 13 Eylül dedi