baby74 canim,cumartesi gece ögrendim ellerim ayaklarım.titreye titreye eşim çok istiyordu belli bi süre biz istememistik sabahi zor ettim hala inanamiyordum sabah ilk idrarımlla tekrar test yaptim emin oldum sonra güzel bir pazar kahvaltısı hazırladım ama nasıl özendim kendimde giyindim normaldede yaparım eşim hicbsey anlamadı o uyuyordu benimki sabah ilk yumurtayı kırarak soyarak başlar kahvaltıya 😁 ben bir kağıda KÜCÜK(soyadını yazdim) GELIYOR , BABA OLUYORSUN yazdım yumurtanın içini boşalttım. Kağıdı içine koydum tahmin ettiğim gibi ilk yumurtayi aldi eline gözgöze geldik ve gerçekten mi dedi ağlamaya başladı ikimizde sulugöz tabi bu arada telefonda uzak bir acidan bizi çekiyor çoktan kayıt alıp bastim inanılmaz bir andı kahvaltı edemeden doyduk akşamına ailelerimizi çağırdık kimsenin haberi yok, eşim.kağıtlara herkese özel teyze oluyorsu hala oluyorsun dede oluyorsun babanne oluyorsun yazdı 12 kişiyiz oturduk yeme içme en son kahve yapıyım size dedim ve fincanlarin altına koyduk fincanı kaldıran şok herkes birbirine bakıyor bi gülüşmeler ağlama sasirmada orda oldu tarifsiz bir gündü dilerim Rabbimden bu duyguyu bütün isteyenler yaşasın Rabbim.kimsenin kucagini boş koymasın🥰 🤍