Selam kızlar,
37+3 teyim son bir aydır hemen hemen iştahımda bi azalma var
şuan au içsem peşine midem bulanıyo 🥵
sizde durumlar nası
zorluyorum kendimi yemek yemek için geçiştiriyorum resmen bi halsizlik bitkinlik üstümde hep
benim haftamdakiler nasılsınız hanımlar sizde durumlar nasıl 🤔