yuksell07 Slmkizlar bir oğlum var ve son iki yıl içinde 3 kimyasal bir boş gebeliğim oldu artı kcok yoruldum tüp bebelyaptirmak isitoyrum son çarem o kaldı çünkü şartlar neler biliyormusunuz?
Mavi34 yuksell07 çocuğun olması düşüklerin bir koşul olurmu bilmem. En az 3 senelik evli olman 38 yaşını doldurmamış olman ve 3 aşılama denenmiş olması gerekiyor diye biliyorum. Bazı durumlarda aşılama koşulu olmadanda başlanıyor tedaviye
annesinin_beybisi yuksell07 bir çocuğunuz olduğu için devlet tüp bebek yapmıyor halamın da bir kızı var 2. sini yapmadı devlet
Mavi34 annesinin_beybisi erkekte mesela morfoloji belli oranın altında ise aşılama tutamayacağı için direk tüp bebek yapılıyor diye biliyorum
Minigimyolda annesinin_beybisi pcosta da öncelik yok aşılama şartı Aynen geçerli sadece erkek infertilitesi olursa aşılama şartı aranmıyor
annesinin_beybisi yuksell07 tavsiyem tüp bebek yaptırma sen hamile kalabiliyorsun ama kimyasal oluyor boş oluyor araştırma hastahanesinde test yaptır genetik ya da pıhtılaşma problemleri olabilir tüp bebek yaptırsn da düşer
yuksell07 annesinin_beybisi herşeyimi yaptırdım bütün tahlilerimi malesef hiç bir sıkıntımız yok ne eşim ne ben ama hep hüsran oluyor
annesinin_beybisi yuksell07 allah allah bu garip işte bu tür kimyasal gebelikte genelde pıhtılaşma sorunundan dolayı bebek daha olusamadan düşüyor ilk çocuğun nasıl oldu acaba hiç sıkıntı yasamadin mi
Medilifegun yuksell07 zaten bir çocuğunuz varmış devlet tüp bebegi karşılamaz hiç çocuğu olmayanlardan Bile bir sürü şart istiyor ozelde yaptırmanız gerekir