Elifhamzaefe May5bm ben ilk ayımda kestirdim 5. Ayımda kestirdim. Şimdi 9 aylığım biraz daha kestiricem ki doğuma rahat oluyim. Biara saçım dökülüyordu kestirmem cok iyi geldi geri toparlandı
Esmakorkmaz May5bm nasıl bir sorun olabilir ki anlamadım. Hurafe olan şeyden bahsediyorsanız inanmayın gidin kestirin sıcakların ortasında eziyet etmeyin kendinize.
momsturk May5bm 3 ayım içinde kestirdim bu akşam bi daha kestircem. 25 haftalığım. Hurafelere inanmayın 🙏
Daniay May5bm Daha dün kestirdim doğumdan önce hafiflemek istedim neden sorun yaşayalım ki Buda bir bakım sonuçta 🌸
Esmakorkmaz May5bm senin saçının boyu çocuğunun ömrünü nasıl etkileyebilir ki canım. O zaman tüm hurafelere dikkat edecek olsak dümdüz oturmamız gerek malum her şeye bi laf bulmuşlar eskiler😅 boşver git kestir ben kaç kere kestirdim hiçbişeycik olmaz.
May5bm Esmakorkmaz doğru sölüyon he sende haklısın 😀. Yorumlara dayanarak hemen kestirdim geldim çok rahatladm ya omzuma kadar kestirdim belime kadardı saçım😀😀🙈🙈
iremcannn1907 May5bm ne gibi bir sıkıntı bekliyorsunuz acaba? Bu sadece bir batıl inanç, inanana. Sağlıkla vs bi alakası yokki sıkıntı olsun.
Aryas May5bm kestirdim hiç de bir sorun yaşamadım ama ilk 3 ayın içindeyken kestirmiştim bir daha kestirmedim şimdi 8 aylık gebeyim çok şükür herşey yolunda bebişimde iyi
Aryas May5bm iyi yapmışsın Allaha emanet dedim kestirdim inanki 3 haftam kaldı Doğuma çok şükür iyi şimdilik bebiş korkma inş olmaz bişey
tugbakaragul May5bm ben kendim kestim, 28+4 haftalık hamileyim çok şükür bir sıkıntı yaşamadım. Hurafe olduğunu düşünüyorum 😊