Geçenlerde 13 haftalık hamile olduğumu ve sürekli ilk haftalardan itibaren kanamam olduğunu söylemiştim 15+5 günlüktü 2 gün önce cinsiyetini öğrenmeye gittim çok değil bundan 15 güm önce yine kontrole gitmiştim ama perşembe günü gittiğimde ne olduysa şu 15 gün içinde, suyunun geldiğini farketmedin mi suyu kalmamış bebeğin, sonlandırılmak zorunda dediler 3 doktora göründüm kurtulma şansı yokmuş suni sancı İle doğurdum eşi gelmedi tekrar sancı İle 5 saat çektim olmadı kürtaja alındım psikolojim bozuldu bebeği teslim aldım erkekmiş bu şekilde mi öğrenecektim cinsiyetini , her yeri oluşmuş babasına benziyordu, kanaması olan arkadaşlarım çok dikkat edin kanla birlikte suyunuz gelmiş olabilirmiş az bile olsa azar azar suyu kalmayabiliyormuş 😭