Benim hamile olmadan öncede beynimde kist vardı hamile olduktan sonra sürekli baş dönmesi aniden yere düşme el ve ayakta uyuşma oluşmaya başladı doktoruma söyledim oda beyin emari çektir bakalım dedi bugün sonucuma baktım kistte büyüme var geçen sene ki sonucum gayet iyiydi hamilelikmi tetikledi acaba beyin cerrahı tanıdığı doktor olan varmı aranızda yada bu durumu yaşayan rabbim kimseye yaşatmasın 🤲😔